♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

عدالت

دلتنگی هایم بزرگ است
غصه هایم بزرگ تر
شانه هایم کوچکند
دلم کوچکتر
کجاست عدالت ؟

درد ِمـטּ

درد ِمـטּ
تـنـﮩـآیـﮯ امــ نیـωـﭟ . . .
درد مـטּ ایـטּ اωـﭟ
کـﮧ هـر روز از خـودمــ مـﮯ پـُرωـمــ
مـگـر خـودش مـرا انـﭡـخـاب نـکـرد . . . (؟!)

کـــجا ایــستــاده ای؟

کـــجا ایــستــاده ای؟
چــگونــه اســت بــاد از هـــر جــهتـی کــه مــیوزد
عــطـر تــو را بــا خــود دارد؟
تـــو نــرفــته ای مــیـدانم
از جــایی در هــمیـن نـزدیکی مــرا نـگاه میــکنی
فــقـط مــن نـمیبــینـمت


عصرهای بارانی

این عصرهای بارانی
عجـیب بـوی نـفس هـای تـو را می دهـد …!
گـوئـی … تـو اتـفاق می افـتی
و مـن دچـار می شـوم …
تـمام ” مــن” دارد “تـــو” می شـود …
بـاور مـی کنـی؟

نـــــــــــه

نام تــــو را که می آورم
دوباره ابر دلـَم میبارَد . . .
نـــــــــــه
این بار دلتنگت نیست !
دل کوچَـکم با تــو غَریبگی میکُـند . . .

زمیـــــــ•ــــــن

این روزهــــ ــــــا من
خدای ســـــ♦ــــکوت شده ام
خفقــــــــان گرفته ام تا
آرامـ ــــــــش اهالـــ ـ ـ ـــــی دنیــــا
خط خطـــــــــ ـ ـ ـی نشود...
اینجا زمیـــــــ•ــــــن است
اینجا زمیـــــــ•ــــــن است رسم آدمهـــ ـــایش عجیـــــب است
اینجا گــــ ــم که میشـــــوی
بجای ایــــــنکه دنبـــــالــــــــت بگردند
فراموشــــ ــــــت میــکنند.........

دیــوانـه وار

به کـوری چـشــم ِ هـمــه یکــروز
در شـلوغــتـرین نقـطه شـهـر ...
دیــوانـه وار می بـــوسـمــت ...!!!

چیه خب عقشمه میخوامش

قلمم

قلمم آب میشود
از داغیِ
عاشقانه های مکرری
که برایت
می نویسم.


دستاتو میخوام عشقم

کمبود خواب
با یک روز مرخصی حل می شود.
کمبود وقت
با مدیریت زمــان.
سایر کمبود ها نیـــز علاجی دارند ...
با کمبود دست هایت چه کنــم ؟!

دستاتو میخوام عشقم

درد دارد

درد دارد !
وقــتـی می رود ..
و هـمه می گــویـند : دوستـت نــداشـت ...
و تــو نمـی تــوانـی بـه هـمه ثــابـت کــنی
که هــرشـب
بــا عـاشـقانـه هــایـش خـــوابت می کـــرد !!

آرزوے یــ ــکے نـــبــ ــودے

تــنهـــ ــا نــشستــ ــه‌اے

 چـــ ــاے مے ‌نـــوشے

و بــ ــغـــض مے کــنے

هیــ ــچ‌ کــ ــس تــ ــو را بــ ــه یـــاد نـــ ـمــے‌آورد!!!!
ایــ ــن هـــ ــمــه آدمـــ ـــ

روے کــهکــشـــ ــان به ایـــ ــن بــ ــزرگے

و تـــ ــو ...
حــــ ــتــے
آرزوے یــ ــکے نـــبــ ــودے ......

نمیدانم . . .

نمیدانم . . .
شب ها من شاعر می شوم . . .
و تورا غزل باران می کنم . . . !!
یا . . .
یا تو بهانه میشوی . . .
و من غزل غزل می بارم !؟!

کجایی؟

کجایی؟
یه کلمه نیست...
گاهی معنی دارد...
کجایی یعنی چرا سراغم نمیگیری؟
چیکار میکنی؟
...برام مهمی... یعنی بیادتم... یعنی نگرانتم.... و یعنی.... !

حالا بگو کجایی؟


لَج مے کنم ؛

لَج مے کنم ؛
بد اخلاق مے شوم ؛ دست ِ خودم نیست ...
... تو که نباشے ؛
زنــــدگے باید به کام ِ من ، تلخ شود

” آه”

این روزها ،
“بغض” دارم،
” گریه” دارم،
تا دلت بخواهد،
” آه” دارم …
ولی بازیگر خوبی شده ام
” می خندم ” !!!

بـغض

پشت این بـغض ،
بیدی لرزان نشسته ...
کــــه خیـــال میکرد
بـــا این بـــادهــــا نمیلرزد ... !!!

آغـــوشِ تــــــــــــــــو

آغـــوشِ تــــــــــــــــو مترادفِ امنیــتــــ است ...
آغـــوشِ تــــــــــــــــو ...
ترس هـــای مــرا می بلعــ ـ ـ ـــد ...
آغــوشِ تــــــــــــــــو یعنی پایـــان سر درد هـــا ...
یعنـــی آغــازِ عاشقــانه ترین رخـــوت هـــا ...
آغــوشِ تــــــــــــــــو یعنـــی مـــن خوبـــم ...
بلنـــد نشـــوی بروی یک وقت ...
مـــ ❤ـن از بازگشـــتِ بی هــوای ترســــ ها می ترســـم ... !!
گرمــا یعنـــی ...
دست های تــــــــــــــــو ...
نفـــس های تــــــــــــــــو ...
آغـــوشِتــــــــــــــــو ...
یعنی ....
مـــ❤ـن به خـــورشیــــــد ایمــــــان ندارم ... !!

شِیطَنَت وار

مَــטּ دیـــوانــِﮧےِ آטּ لـَــحظـِﮧاےِ هَستـَـمـــ ،
کـِﮧ تو دِلتَنگـَـم شَوےِ،
وَ مُحکَم دَر آغوشَم بـِگیــرےِ،
وَ شِیطَنَت وار بـِبوسیَمــ....
وَ مَــטּ نَگُذارَمـــ....
بوســِﮧ با لَـــجبازےِ ،
بیشتَر مــےِ چَسبـَــد...

روزِگــــــــــــــــــــ ار

میدونیـــــ تَلخـــــــ تَرینــ اِتِفاقــ چیهــ؟!
توبِخوایـــــــــــ ....
اونَمــــــــــ بِخواد....
وَلیـــــ روزِگــــــــــــــــــــ ارنَخواد!

ان شا الله........که روزگارم بخواد


یکی مثل تو

می گویند
عشق خدا
به همه یکسان ست
ولی من می گویم
مرا بیشتر از همه
دوست دارد
وگر نه
به همه
یکی مثل تو می داد

دلتنگـی

دلتنگـی، پیچیــده نیســتــــــ
یکــــ دل..

یکـــــ آسمان..

یــکـــــ بغــض ...

و آرزوهــای تـَـرکـــــ خـورده !

به همین ســادگـی ... !!!

« בل »

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر
بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ
این בل نوشتـ ـہ ها را
یکـــــ
« בل »نوشتـ ـہ

بغضم

حالم خوب است!
خوبِ خوب!
آنقدر خوب که گلویم

امشب مهمانی به راه انداخته!

بغضم بد هوسِ رقصیدن کرده است!

" تــ ـو "

یـہ مـَنبعِ آرامِش میخوامـ ...
یـہ شونہ ....
یہ کوه دلخوشےِ ...
یـہ " تــ ـو "...


خیلـــــــ ـــــــــــــــــی دور

میخواهمتـــــــــــــــــ ـــ…
ولــــی…
دوری…
خیلی خیلـــــــ ـــــــــــــــــی دور
نه دستم به دستانـــــــت میرسد
نه چشمانم به نگاهتــــــــــــــــــ

از جنس عشق

هر لحظه تو را میخوانم
هر دم صدایت میزنم
و تو بدان
این صدا از جنس احساس است
از جنس عشق
از نور
طلب کردنت لحظه ای از من جدا نخواهد شد
و از این دل ویرانه . . . .

خسته ام

دیگر نمیدانم چه کنم یا چه بگویم....
خسته ام...
کمی هم بیشتر...
فراتر از تصورت...
سخت است برایم توصیفش...
تا به حال نمیدانم دیده ای درماندگی ها و بی قراری های من را یا نه؟!...
بغض فرو خرده در گلویم...
بهانه گیری های دل بی قرارم...
ویا غم نهفته در نگاهم...
که به خدا قسم...
هیچ یک از این ها دیدن ندارد.

احســـاسمـــــــــــــ

بگـــذار آغوشم بـــرای همیشه یخ بـــزند .
نمی خواهم کـــسی
شـــال گردن اضافی اش را
دور گـــردن احســـاسمـــــــــــــ بیاندازد . . . !

بی خبر نیــــــــا

بی خبر نیــــــــا
تا دستانمـــــ خالی باشد
تا بتوانمـــ
وقتـــــــــــــ رسیدنتـــــــــــ
تــو را در آغوش بگیرمــــــــــــــــــــ …

یواشکی

دلم برای یواشکی ها مان تنگ شده !!!
.
.
.
.

.
یواشکی
حرف زدن شبونه تا صبح!!
برای بوسه های پشت گوشی!!
با صدای آهسته

گفتن "دوستت دارم "!!

رسوا

یه وقت به سرت نزند! که شعرهایم را بتکانی…
چرا که رسوا خواهم شــــــــــــد…!
و همه خواهند دید!!
لحظه لحظه تــــــو را در میان واژه هایم!!!…

دِلـتـَنـگـــــــے هــــآ

دِلـتـَنـگـــــــے هــــآ

گــــآه از جـِـنـس ِ اشـک انـد و گــــآه از جـِنـس ِ بـُغـض ؛

گــــآه سُـکـوت مـــــــے شَـونـد و خـــآمُـوش مـــــــے مـانـنـد

گـاه هـ ـ ـق هـ ـ ـق مـــــــے شَـوَنـد و مـــــــے بـارنـد . .

دلـتـنـگـــــــے مـن بـَرایِ تـو امـّـا

جِـنـسِ غَـریـبــــــــے دارد .

لج

می خواهم اعتراف کنم دلیل این تلخ نوشته هایم را ...
می خواهم اقرار کنم، لج کرده ام !
لج کرده ام برایت بنویسم،
گریه کنم،
به تو فکر کنم،
با یادت بخوابم،
عاشقت بمانم !
لج کرده ام که دوستت داشته باشم !
دلم می خواهد باور کنی که
عاشقت بودم و هستم ...‬

“بت شکن”

خدایا
بت بود

“بت شکن” فرستادی

من پر از بغضم

”بغض شکن” هم داری . . . ؟

گاهی

گاهی دلت بهانه هایی می گیرد که خودت انگشت به دهان می مانی...
گاهی دلتنگی هایی داری که فقط باید فریادشان بزنی اما سکوت می کنی ...
گاهی پشیمانی از کرده و ناکرده ات...
گاهی دلت نمی خواهد دیروز را به یاد بیاوری انگیزه ای برای فردا نداری و حال هم که...
گاهی فقط دلت میخواهد زانو هایت را تنگ در آغوش بگیری و گوشه ای گوشه ترین گوشه ای...!
که می شناسی بنشینی و"فقط" نگاه کنی...
گاهی چقدر دلت برای یک خیال راحت تنگ می شود...
گاهی دلگیری...شاید از خودت....

“منم”

خسته ام… از تـــــو نوشتن…!
کمی از خود می نویسم
این “منم” که،
دوستت دارم…!

زیر ِ بـــــارآטּ

زیر ِ بـــــارآטּ مے ایستَم
میگویَند مــُـــב است ایـטּ روزهـــآ
عشـــــق بازے زیر ِ بارآטּ
با اشڪ هاے ابـــــر ....
בل نِمے سوزانَم بَراے ابرے ڪﮧ اَز شِدت گِریــﮧ
بــﮧ هِقـــــ هـِــــق افتاده است
בِلَم بَراے خُـــــوבَم مے سوزَد
که از فِشار בِلتَنگــــــے
خیلی وَقت است نَفَسَـــــم بُریده بُریده و بَند است

تلقین

تنهایی

یعنی هنوزم سعی میکنی

از تو رفتارش و حرفهاش

یه نکته ای پیدا کنی که

بخودت تلقین کنی

داره به تو فکر میکنه...!!!

ضربان قلبمــــ

می خواهم..
اونقدر خودخواهانه بغلتـــــــــ کنم..
که جای ضربان قلبمــــ روی تنتـــــــــــــــــ بمونه…

چشــمهــای ِ خــیــس

میـــ گوینـــد : شــاد بنویـــس . . .
نوشـــته هایتـــ درد دارنــد!
و مــن یــاد ِ مـــردی می افـتــم
کــه بــا گیتـــارش ،
گوشـــه خـیـابـان شــاد میــزد
امـا بــا چشــمهــای ِ خــیــس . . .!

عاشــــــــــق

اینــــــــــها تمام احساساتــــــــــم

به تــــــــــوست . . .

که بر روی کــــــــــاغذها

آوار میشونــــــــــد

امــــــــــا افســــــــــوس

که تو عاشــــــــــق نمیشــــــــــوی . . .


اجباری

حرف میزنی اما تلخ
محبت می کنی ولی سرد
چه اجباری است دوست داشتن من!

خوبِـــــــــــ من

خوبِـــــــــــ من
کاش از این فاصله حـــس می کردی
لحظه هایمــــ
همه از غیبتـــــــــــــ تو دلگــــیرند …!

رســم

چـه رســم  تلخــی سـت
تــــو ، بــی خـــبـر از مــن
و
تمـــام مـن ، درگـــیر  تــو

آغـــ ـوش

آغـــ ـوش گــَ ـرمــَم بـ ـآش...
بگــ ـذآر فــَرآمـــ ـوش کــُ ـنــَم لــَحــظـہ هــآیی رآ کــ ـہ

دَر سـَ ـرمــآی بـــیــکــَ ـســــــــــی لَرزیـــ ــدَم. ..!!!


بجز تو هیچ نمےخوآهمـ

دلمـ ڪہ مےگیرد ڪودڪ مےشومـ

ڪفش هآیمـ مےشود تآ بہ تآ

آغوشے مےخوآهمـ ڪہ آراممـ کند

عروسڪے ڪہ همبآزے دلتنگےهآیمـ شود

و گلویے ڪہ بغض خفہ اش نکن

بهآنہ گیر مےشومـ ؛

نق مےزنمـ ڪہ ایـטּ رآ مےخوآهمـ

ڪہ آטּ رآ مےخوآهمـ

ولے هیچ کس نمےدآند

ڪہ بجز تو هیچ نمےخوآهمـ

دارد بلایی سرم می آیــد !!!

میگویـــند پرخاشگــر شده ام !
نه !
فقط هر کــس که لحظه ای یاد تو را از ذهــنم بگیرد
حتــی با یکـــ عطسه ی معمولــی
نمی خواهـــم سر به تنش بــاشد . . !
میگوینــد خوابــــ ندارم !
نه !
فقط منتظر توام . . .
میترســم چشم روی هم بگذارم و بیــایی . . .
چیزیــم نیست !
موسیقــی آرام گوش میدهــم !.
اصلا اتفــاق عجیبی نیفتــاده . . .
فقط انگــار
دارد بلایی سرم می آیــد !!!

کاشــــــــ

کاش !!!
داشتنت
به راحتی
دوست داشتنت بود...
کاشــــــــ

“شاید”

گفتی:
شاید برگشتم..
هنوز زنده ام!
به امید همان “شاید”

تـــَـعبـیـر

خواب هایــَـم هیچ گــاه تـــَـعبـیـر نـــَــشــُــدَند
دُرُست مـِثلِ دُعاهایـــَـم .
دَر یِڪـ شـــَـب ، دو بار خــوابِ "تو" را دیدَטּ
فــَـقـــَـط ثابــِـت مے ڪُـنَد ڪہ مَـטּ چِقَدر خوش خیالـــَم ...