♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

مرور

چقــدر باید بگذرد؟؟
تا مـن
در مـرور خـاطراتم
وقتی از کنار تــو رد می شوم.
تنـــم نلــرزد…..
بغضــم نگیــرد…..

انکار


غیرت دارم روی
خاطراتمان
برای هر کسی
تعریفشان نمی کنم
تو فقط مرد باش
... و
.
.
.
انکارشان نکن

خدایا

خدایا !

من تورا می خواهم

در میان همهمه ی تشویش ها

بارالها !

یاری ام ده ...

که خسته و ناتوان شده ام

پشتیبانی ام کن که تنهای تنها شده ام

دلواپسی هایم را به تو می سپارم

چرا که می دانم تنهاترین دلسپرده ای

دلبندت را تنها مگذار ... گم می شو

باور کن

هنوز هم میتوانیم مثل نگاه یک کودک، پاک باشیم
هنوز هم میتوانیم مانند یک سلام ،ساده باشیم
هنوز هم میتوانیم مثل یک پرنده ، آسمانی باشیم

کافیست چشمانت را ببندی و آرام خدا را صدا بزنی
... باور کن!

میبخشم

می بخشم کسانی را که هر چه خواستند
با من
با دلم
با احساسم کردند
...
و مرا در دور دست خودم رها کردند
پروردگارا به من بیاموز
آهی نکشم
برای کسانیکه دلم را شکستند