♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

only GOD

هرگز چشمانت را از آسمان بر ندار
آنجایی که خدا زندگی می کند
آنقدر به آسمان چشم بدوز تا خدا را ببینی
سرت را بالا بگیر
شک نکن . . .
خدا خودش را از تو پنهان نمی کند

او دیدنی ترین است!



خدایا؛
«تو»؛
آن مشترک مورد نظری هستی؛
که همیشه در دسترسی …



خـــــــــــــــــــــــــــــدای منـــــ …
دســــــــتانــــــــت که مالــــــــــــــ منــــــــــ باشند
هــــــــــیچ کــــــــــس مــــــــرا دست کم نمیگیرد!



هـــر بار کـه دلــم هـــوای خـــــــدا کـــرد …
نــــه !
هــر بار کـه خـــــــدا یــاد ِ دلــم کــــرد …
تـنـم لــرزید …
نــه از خــــــدا …
از خــــودم !
که از شــیطــان هـــم شـیطـان تــَر شــدم …
نـگـاهم را مــی دزدم …
مبادا چشــمم در چشـــم خدا گــــیر کند



در مقابل تقدیر خداوند همانند کودکی یک ساله باش
که وقتی او را به هوا می اندازی ، می خندد
چرا که اطمینان دارد او را خواهی گرفت



گاهی اونقدر خدا زود به خواسته مون جواب میده

که باورمون نمیشه از طرف اون بوده

اینجاست که میگیم عجب شانسی آوردم . . .



خدایا
بارها دقیقا همان جایی دستم را گرفتی که میتوانستی مچم را بگیری …



چه بسا خداوند هر گره ای که در کار ما میاندازد
همچون گره های قالی باشد
که نهایتا قصد دارد با آنها نقشی زیبا را بیافریند !



دست به دامن خدا که میشوم…
چیزی آهسته درون من به صدا میاید که: نترس!
از باختن تا ساختن دوباره…
فاصله ای نیست…



خدای من
خوب من
خوب این
خوب اون
خوب ما
برای همه ی داده هات
و نداده هات
که همون داده هاست…
شکر . . .
میبخشی غر زدن هامان را
میدانم



من خدا را دیده ام باور کنید
در غروبی دلکش
زیر سایه
لب ساحل
من خدا را دیده ام باور کنید
در رقص ماهی در آب
در انعکاس نور خورشید در آب ….
من خدا را دیده ام بــــــــــــــاور کنید



++ این پست کامل واسه خداجونمــ ــــ گذاشتمــ ـــ

++ 4 روز مونده به اعلام نتایج کنکور

++ خدایا ...

++ این ذخیره خودکار بلاگ اسکای رو اعصابمهــ ــ


نظرات 3 + ارسال نظر
پاپیون پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:44 http://oinion.blogsky.com/http://

محسن نامجو می گفت:
ای عرش کبریایی چیه پس تو سرت؟!
کی با ما راه میایی جون مادرت؟!
همین که خسته از هر چیز اعتراض به خدا می کنیم نشان از پذیرفتن یگانگی، یکتایی و جباریت اوست

علی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:18 http://pelak1136.blogsky.com/

به دنبال واژه ها مباش

کلمات فریبمان می دهند

وقتی اولین حرف الفبا کلاه سرش برود...
وای به حال ما!

roz سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:28 http://roze-sorati.rozblog.com/

سلام عزیزم وب زیبایی داری
گلم من یه سایت زدم به کمکتون نیاز دارم
به چندتا مدیر فعال هم نیاز دارم
زودی بیا مدیرت کنم
منتظرتم زودی بیا
فعلا
http://roze-sorati.rozblog.com/

مرسی گلمــ ـــ
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد