♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

خانه ابری

در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد ،

در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است ،

همیشه دلتنگ توام


کودکی

می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که پــــدر تنها قهرمان بود عشــق ، تنـــها در آغوش مــادر خلاصه میشد بالاترین نــقطه ى زمین ، شــانه های پـدر بــود بدتـرین دشمنانم ، خواهر و برادر های خودم بودند تنــها دردم ، زانو های زخمـی ام بودند تنـها چیزی که میشکست ، اسباب بـازی هایم بـود و معنای خداحافـظ ، تا فردا بود !!!


من خدا را دارم

من خدا را دارم........

کوله بارم بر پشت...

سفری بی همراه........

گم شدن تا ته تنهایی محض........

سازم با من گفت...

هرکجا لرزیدی....از سفر ترسیدی.......تو بگو از ته دل.......

من خدا رادارم

من و سازم چندیست که فقط با اوییم......


لیاقت

لیاقت....

این تو نیستی که مرا از یاد برده ای!

این منم که به یادم اجازه نمیدم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند...

صحبت از فراموشی نیست...

صحبت از لیاقت است ....!

هرگز نمی بخشمت

گمانم این بود که اگر به دستانت تکیه کنم پشتم به کوه است

 
چه تصور ابلهانه ای،باورم نمیشد که روزی با دست تو بشکنم
 
میگفتی توی این دنیا هر چیز محالی ممکن است.....باورم نمیشد
 
اما دیگر برایم باور شد
 
که بهترین آدمها میتوانند بدترین شوند
 
و تو که روزی بهترین بودی....ناگهان بدترین شدی....
 
چه چیز را میخواهی به رخم بکشی؟؟؟
 
سادگیم را ؟؟؟؟؟؟
 
اما بدان....سادگیم را ساده نگیر
 
باورت کردم....به خیال خامم که تو هم باورم کردی....
 
با تو دنیایی نقره ای ساختم
 
با تو نفس کشیدم....
 
به تو امید بستم.....
 
چه راحت شکستی و رفتی.....
 
چه بی خیال آتش زدی....این دل بی درمان را.....
 
چه دیر شناختمت،افسوس میخورم که چرا اینقدر بدبخت وساده بودم....
 
تو زلالیم را ندیدی، به بازیم گرفتی حداقل برای بار آخر منو به بدترین شکل بازی دادی.....
 
مرا،احساسم را به بازی گرفتی....
 
من بازیچه نیستم.....عروسک هم نیستم،تو به من دروغ گفتی....
 
دروغی بزرگ که منو دوست داشتی ....
 
 
هرگز نمی بخشمت

 

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممم عشق من


دارم از تو دور میشم.........داره تنها میشه قلبم.......

میدونم نبودن تو جونمو میگیره ... کم کم.........

چیزی از تنم نمونده بعد دل شکستن تو......

یه اتاق ساکت و سرد منو فکر رفتن تو..........

دوست دارمممممممممممممم.........دوست دارم هنوز عشق منی.........

میدونم منو از یاد میبری.......

بهونه نفس کشیدنم تویی...دوست دارم تو قلب من فقط تویییییییییی..............

دارم از یاد تو میرم........بی تو هرلحظه میمیرم......

ته زندگیم همین جاست..............

بدون اینو که میمیرم

میگم عاشق تو هستم ..............

بی تو آروم نمیگیرم

دوست دارمممممممممممممم.........دوست دارم هنوز عشق منی.........

میدونم منو از یاد میبری.......

بهونه نفس کشیدنم تویی...دوست دارم تو قلب من فقط تویییییییییی..............

دارم از یاد تو میرم........بی تو هرلحظه میمیرم....