♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

عاشق

من عاشق نیستم!
فقط گاهی .....
حرف تو که میشود دلم...
مثل اینکه تب کند
گرم و سرد می شود
 توی سینه ام چنگ می زند
آب می شود



++ ههه من عاشق..؟

تنهـاییـم

بـی تو
تنهـاییـم را پک می زنم
تـا ریـه هایـم زنـدگـی را کـم بیـاورد
و شـرعـی ترین خودکـشـی را تجـربـه کنـم !!


++هروقـت که قهـــر می کنـی با مـن بیشتـــر حس مجنـــون را درک می کنـــم...

پرتره

مرا
آنگونه که دوست داری تصور نکن
من سوژه گالری پرتره عکس هایت نیستم
من همینم،بدون فتوشاپ..





++ من همینم.....عوض بشو هم نیستم نمیخوای به درک...

دعا

میگویند :
ارزشمندترین مکان هایی که می توان در دنیا حضور داشت :
در فکر کسی ،
در قلب کسی ؛
و در دعای کسی ست ...
تو در قلب ِ من،
فکرِ من
و
تک تک دعاهای من هستی


++ واسه همه دوستای گلم که این چند وقت سر میزدین

++ فدای همتون

اومدممممممم

برای قبولی من تو دانشگاه :
بابام گوسفند نذر کرد
مامانم یه سفره حضرت ابوالفضل نذر کرد
خواهرم سه تا النگو نذر کرد
مامان بزرگم یک میلیون تومن نذر کرد
و…..و....و....
هیچی دیگه دیدم اگه دانشگاه قبول بشم کل خانواده ورشکست میشیم و ضربه شدید اقتصادی میخوریم رفتم سر جلسه پاسخنامه رو خالی دادم اومدم...

یوهووووووووووو کنکور تموم شد

دعا کنین قبول شم