♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

خــــ ـــــ د ا یـــــــ ــــ ا

سلامــ ــ

این روزا حال درستی ندارمـــ ـــ

یه روز بیشتر به اعلام نتایج نموندهــ ـــ

دیشب تا 5 بیدار بودمـــ ـــ

چنان استرسی همه و جودم رو گرفته که نگو

سازمان سنجش دهنت سرویســـ ـــ زود دیگه کشتی مارو

خــــ ـــــ د ا یـــــــ ــــ ا

چه جوری این یه روز بگذرونمــ ـــ

مامانم که این وسط همش استرسم رو بیشتر میکنهــ ـــ

از وقتی کنکور دادمــ ـــ هر روز صبح پا میشمــ ـــ از خواب

میگه خودتو آماده نکنــ ـــ تو قبول نمیشیــ ــــ

فقط میخوام 1 دانشگاه روزانه بیارمــ ـــ

جاش مهم نیســ ـــ

فقط د و لـــ ـــ تـ ــــ یــ ـــ

خدایا خودت از شرایطمو از دلم خبر داریــ ـــ

همه امیدم و همه چیزم تویی ناامیدم نکنــ ـــ


خــــ ـــــ د ا یـــــــ ــــ ا

به دستای نیاز من نگاهی کن از اون بالا

من این آرامش محضو به تو مدیونم این روزا

خدایا دوستت دارم واسه هرچی که بخشیدی

همیشه این تو هستی که ازم حالم رو پرسیدی

بازم چشمامو میبندم که خوبیهاتو بشمارم

نمیتونم فقط میگم خدایا دوست دارم

تو حتی از خودم بهتر غریبی هامو میشناسی

نمیخوام چتر دنیارو که تو باروم احساسِِِی

خدایا دوستت دارم


++ دعا کنین قبول شمــ ـــ

++ ان شا الله اگه قبول شم فردا آپ میکنمـــ ــــ

++ فردا میام


only GOD

هرگز چشمانت را از آسمان بر ندار
آنجایی که خدا زندگی می کند
آنقدر به آسمان چشم بدوز تا خدا را ببینی
سرت را بالا بگیر
شک نکن . . .
خدا خودش را از تو پنهان نمی کند

او دیدنی ترین است!



خدایا؛
«تو»؛
آن مشترک مورد نظری هستی؛
که همیشه در دسترسی …



خـــــــــــــــــــــــــــــدای منـــــ …
دســــــــتانــــــــت که مالــــــــــــــ منــــــــــ باشند
هــــــــــیچ کــــــــــس مــــــــرا دست کم نمیگیرد!



هـــر بار کـه دلــم هـــوای خـــــــدا کـــرد …
نــــه !
هــر بار کـه خـــــــدا یــاد ِ دلــم کــــرد …
تـنـم لــرزید …
نــه از خــــــدا …
از خــــودم !
که از شــیطــان هـــم شـیطـان تــَر شــدم …
نـگـاهم را مــی دزدم …
مبادا چشــمم در چشـــم خدا گــــیر کند



در مقابل تقدیر خداوند همانند کودکی یک ساله باش
که وقتی او را به هوا می اندازی ، می خندد
چرا که اطمینان دارد او را خواهی گرفت



گاهی اونقدر خدا زود به خواسته مون جواب میده

که باورمون نمیشه از طرف اون بوده

اینجاست که میگیم عجب شانسی آوردم . . .



خدایا
بارها دقیقا همان جایی دستم را گرفتی که میتوانستی مچم را بگیری …



چه بسا خداوند هر گره ای که در کار ما میاندازد
همچون گره های قالی باشد
که نهایتا قصد دارد با آنها نقشی زیبا را بیافریند !



دست به دامن خدا که میشوم…
چیزی آهسته درون من به صدا میاید که: نترس!
از باختن تا ساختن دوباره…
فاصله ای نیست…



خدای من
خوب من
خوب این
خوب اون
خوب ما
برای همه ی داده هات
و نداده هات
که همون داده هاست…
شکر . . .
میبخشی غر زدن هامان را
میدانم



من خدا را دیده ام باور کنید
در غروبی دلکش
زیر سایه
لب ساحل
من خدا را دیده ام باور کنید
در رقص ماهی در آب
در انعکاس نور خورشید در آب ….
من خدا را دیده ام بــــــــــــــاور کنید



++ این پست کامل واسه خداجونمــ ــــ گذاشتمــ ـــ

++ 4 روز مونده به اعلام نتایج کنکور

++ خدایا ...

++ این ذخیره خودکار بلاگ اسکای رو اعصابمهــ ــ


نباش

بعضیا لازمه کنارت نباشن . . !
کنارت که باشن تنهاتری . . !
پس خواهشن نباش . . 


++ زمانی آرزوی هر روز دیدنت را داشتم، اما هر روز ندیدنت آرزوی امروز من است . . !

خدای من زیباست

دیوارهای خالی اتاقم را
 از تصویرهای خیالی او پر می کنم
خدای من زیباست
 خدای من رنگین کمان خوشبختی ست
 که پشت هر گریه
 انعکاسش را
 روی سقف اتاق می بینم
 من هیچ
با زبان کهنه صدایش نکرده ام
و نه
 لای بقچه پیچ سجاده
 رهایش
او در نهایت اشتیاق به من عاشق شد و
 من در نهایت حیرت
حالا
 گاه گاهی که به هم خیره می شویم
 تشخیص خدا و بنده چه سخت است


++ خدا جونم دوست دارمــ ـــ ....شکر به خاطر همه چیــ ـــ

نیوتن

هی نیوتن

تو که دم از جاذبه میزنی

مرا کشف کن

منی که مدام غم ها جذبم میشوند!!!

++مثل نگه داشتن یک بادبادک در باد داشتنت کار دشواری است
 تو برو من  سر به هوا هم به دنبال تو به باد خواهم رفت

صدا

قشنگترین صدایی
 که می تونین از عشقتون بشنوین
وقتیه که از خواب بیدار میشه و گیج حرف میزنه!

++ آخــ ــــ آخــ ـــ  من که عاشقشمــــ ــــ

++ میخوامــــ ـــ برم بهش بگم بخوابه بعد زنگ بزنهــ ــ

“دوستت دارم”

این روزها فهمیدن زبان مادری سخت شده است
قبلتر ها وقتی می گفتند: دوستت دارم
معنی فارسی اش ساده بود
اما حالا “دوستت دارم” هزار معنی مختلف می دهد
الا دوست داشتن…



++ وقت ، ظاهر است ...من خودم را برایت تلف کردم

ستاره من

از جنس کدام نور بودی
 ستاره من؟

که جسارت با تو بودن
 در من جنبید؟
و من چه عاشقانه
 به رویت لبخند زدم
و تو چه مهربانانه
 لبخندم را پاسخ گفتی
و این شد
عاشقانه ی آرام "من" و تو"

++ منم از این دسته گلا میخوامــ ـــ


حامـــی

داشتـن یه حامـــی ؛شیرین ترین چیز تو زندگی آدمه !
چه زن باشه ،
چه مرد ....
چه آشنا چه غریبه !
چه خونوادت ؛
چه دوستت .....
کاش یه آدمایی اینو بفهمن


++ همچین کسیو تو زندگیت داری؟؟؟

++ ای جونم عکسو نگااا عاشقشم

دلگیـرم

دلگیـرم

از ایــن قابهـای مضحک بــی روح

لبخندهـای خـشک
احوال پـرسـی هـای معمـولـی
چشــمان من
ٺـصـویـری از جـنس نـگاه تو می خواهـد . . .!!


++ دلتنگمـــ ـــ ....واسه روزایی که زود رد شدنــ ـــ
++ دلتنگمـــ ــ .... واسهــ ـــ ...


صــــدا بـــزنــــ

صــــدا بـــزنــــ   مــ ـــرا...

مــهــمــ   نــیــســتــــ   بــه چـــهـــ  نـــامـــﮯ...

فــقــطــ ...مـیــمـــ ... مــالـــکـیــتـ ــ  را اخـرشـــ  بــگــذار....

مــیـخــواهــ ـــم بـــاور کــنــمـــ...مـ ـــالـــ  تـــ ــــوامــ...!!! .


++ صدای گــام های تــــــو

ضربــان زندگـی من است

بـا من راه بیا با تو تشنــه ی زنده بودنـم

"عشـق"

روزی که فکــر می کنی یه کسی رو از ته "دِل" دوس داری . . .
هیچ وقت "وِلـــش" نـکن . . .
ممکنه دوباره تــکرار نشه . . .
باید 10 ، 15 سال بُگذره تــا بفهمی همون "یه بـــــــــــار" بوده . . .
که حــالت دیگــه خوب نمیشه . . .
"عشـق" یعنی حــالـت خوب باشه . . .




++ این سکوت سنگین تو سر به سرم مى گذارد...ادامه اش بدهى، عاشق تر مى شوم!!!