♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

میبخشم

می بخشم کسانی را که هر چه خواستند
با من
با دلم
با احساسم کردند
...
و مرا در دور دست خودم رها کردند
پروردگارا به من بیاموز
آهی نکشم
برای کسانیکه دلم را شکستند
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:44

سلام دوست عزیز
وب خیلی قشنگی داری پست هایی که میزاری به دلم نشست خیلی زیبا هستند یه جورایی حرفه دله
به من هم سر بزن خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم.

سلام مرسی اما آدرس نذاشتین که بیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد