♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

مرور

چقــدر باید بگذرد؟؟
تا مـن
در مـرور خـاطراتم
وقتی از کنار تــو رد می شوم.
تنـــم نلــرزد…..
بغضــم نگیــرد…..

نظرات 9 + ارسال نظر
نغمه جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:35

سلام همه این شعرا و جملات مال خودتونه؟
اگر آره که خیلی زیبا هستن
لطفا پاسخ بدید

میشه بپرسم چه مشلی براتون پیش اومده؟
شاید تجربه مشابهی داریم

همشون نه...اما بعضیا آره...مخخصوصا پستایی در مورد خداست....مشکل نمیشه گفت...اما از همه دلگیرم

سپیده شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 http://bar0on.blogsky.com

سلام.لینک شدی

نغمه شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:04

شاید تو هم مثل من از دست پسری رنجیده خاطر شدی
اون هم من رو ترک کرد و رفت...
هیچ پسری تو این دنیا خوب نیست
از همه پسر ها اصلا از همه آدم ها بدم میاد
تو رو هم درد خودم حس میکنم
من هم فقط با خدا حرف میزنم
نه حتی با خواهرم

نغمه چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:07


خانم سمیرا خانم حداقل نظر من رو بذار
خیلی بد هست که به نظر بازدید کننده ها توجه نمیکنید

دیبا جون پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:53 http://dibajoon.blogsky.com/

عزیزم چه خوشگله این مطلبت بیا ا÷م

رضا جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:49

سلام مطالبتون خیلی جالب و قشنگن

حسام چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:31

خیلی مطالبت زیبا بودند مرسی عزیز

نوید جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:53 http://manochebeosyan.blogsky.com

دکی!!!

دلیل نمیشه همه پسرا بد باشن !!

خوبشونم هست مثلاً من!

ضد عشق دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:57

مطمئنم از اوناشی که هربار با یکی میچرخی و بعد بهش بای میدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد