♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

خانه ابری

در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد ،

در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است ،

همیشه دلتنگ توام


نظرات 3 + ارسال نظر
m@m@d شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:05 http://mamadazari.blogfa.com

سلام الهی بمیرم توام مث من چه دل پری داری....البته من فقط شامل حال خودم میشه نه به خاطر کسی نه شکست عشقی کلا تنهایی رو بیش تر دوس دارم نمیدونم کی بشکنم این سکوتو ....


قربون قدمات که اومدی لینکت کردم

آرزومند آرزوهات محمد
دوس دارم بیشتر آشنا شیم میشه بیوگرافیتو بگی واسم

ali یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:02

slm

khili ghashange
movafagh bashi

مرسی عزیزم

m@m@d یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:23 http://mamadazari.blogfa.com

سلام عزیزم با اسم ماهی لب بسته راترس قلاب صیادنیست منو بلینک

اینم شمارم 09362017697

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد