♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممم عشق من


دارم از تو دور میشم.........داره تنها میشه قلبم.......

میدونم نبودن تو جونمو میگیره ... کم کم.........

چیزی از تنم نمونده بعد دل شکستن تو......

یه اتاق ساکت و سرد منو فکر رفتن تو..........

دوست دارمممممممممممممم.........دوست دارم هنوز عشق منی.........

میدونم منو از یاد میبری.......

بهونه نفس کشیدنم تویی...دوست دارم تو قلب من فقط تویییییییییی..............

دارم از یاد تو میرم........بی تو هرلحظه میمیرم......

ته زندگیم همین جاست..............

بدون اینو که میمیرم

میگم عاشق تو هستم ..............

بی تو آروم نمیگیرم

دوست دارمممممممممممممم.........دوست دارم هنوز عشق منی.........

میدونم منو از یاد میبری.......

بهونه نفس کشیدنم تویی...دوست دارم تو قلب من فقط تویییییییییی..............

دارم از یاد تو میرم........بی تو هرلحظه میمیرم....

نظرات 5 + ارسال نظر
ehsan چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:24

خیلی قشنگ بود
ما که لذتش بردیم

www.andam-mr.ir چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:24 http://www.andam-mr.ir

باعرض سلام خدمت شما
ما را با عنوان ورزش و سلامتی و با ادرس http://andam-mr.ir در قسمت پیوند های خود ثبت کرده و بعد از ثبت کردن به سایت ما تشریف بیارید و در قسمت منو ها روی تبادل لینک کلیک کنید و وب خود را ثبت کنید.
تا کنون 288 وبلاگ از سیستم های میهن بلاگ و بلاگفا ثبت شده است.
با تشکر

Nima چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:28 http://darkknight.blogsky.com/

nazare khasi nadaram

کاوه سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:39 http://www.gongekhabdide.blogsk.com

می بری ام از یاد ، به دلم افتاده 
می کشی ام به عناد، به دلم افتاده
  
می زنی اش به زمین،شیشه عمر مرا 
گوئی ام: خود افتاد، به دلم افتاده
  
شادی از رفتن تو ، رخت بر می بندد 
می کند غم ، بیداد به دلم افتاده 
 
گرچه هستم اکنون ، سبز چون برگ چنار 
می شوم قسمت باد، به دلم افتاده
 
آخرش سهم من از عشق تو ، تیشه و مرگ
می شوم چون فرهاد، به دلم افتاده
  
و فرا می گیرد، کوس رسوائی من  
دشت، ده، قریه، بلاد، به دلم افتاده 
 
گرچه مانند خوره ، یأس و دل کندن و شک 
و از این دست زیاد، به دلم افتاده:
 
ولی از عشق تو باز ، خشت خشت تن من 
شود از نو بنیاد، به دلم افتاده
 
دست در دست هم،از جاده ها می گذریم
می شویم از نو شاد، به دلم افتاده
 
 
از علی محمد- آذر ۷۷ ایوان

برای دلتنگیها و تنهایی های تو...

چه قشنگ

کاوه چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:48 http://www.gongekhabdide.blogsk.com

اولین بار اولین یار
اولین دل دل دیدار

اولین تب اولین شب
سرفه های خشک سیگار

زنگ اخر زنگ غیبت
وقت خوب سینما بود

زنگ نور و زنگ سایه
امتحان بوسه ها بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد