♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

زن

من زنم و به همان اندازه از هوا سهم میبرم که ریه های تو !!

درد آورست من آزاد نباشم که تو به گناه نیوفتی ، قوس های

بدنم بیشتر از افکارم به چشمانت می آیند ، تاسف بار است که باید

لباسهایم را به میزان ایمان تو تنظیم کنم !!

(زنده یاد سیمین دانشور)



++ نفسم می گیرد دامان تمام رفتن هایت را ! بمان مثل آهم که از تو به سادگی نمی گذرد !
++ آنقدر دلگیرم از تو که با هیچ اشکی دلم باز نمی شود !

++ اگر او برای تو ساخته شــده ، من برای تو ویـــــــــــــــران شده ا

م!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد