♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

دیــ ــگه دوســ ــت نــ ــ دارم

دیگه دوست ندارم برو با اون غریبه
برو که چشمای تو همیشه پر فریبه
دیگه ازت بریدم دیگه دوست ندارم
واسه گذشتن از تو دنبال راه چارم
دیگه نمیخوام حتی عشقمو پس بگیرم
دستای دیگرونو بعد تو دست بگیرم
دیگه دوست ندارم برو با اون غریبه
برو که چشمای تو همیشه پر فریبه
برو که خیلی خسته م دیگه دوست ندارم
دیگه نمیخوام حتی ببینمت یه بارم
دیگه نمیخوام عشقت تو خاطرم بمونه
یا که ازش بخونم تا که پیشم بمونه
نمیخوام حتی چشمام توی چشاش بیفته
دیگه واسم مهم نیس پشت سرم چی گفته
دیــ ــگه دوســ ــت نــ ــ دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:30 http://moonlit-night.blogsky.com/

سلام عزیزم
ممنونم که به من سر زدی و برام نظر گذاشتی.

خواهش میکنم گلم

یوسف سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:31 http://mahekanaani.blogsky.com/

سلام وبلاگ زیبایی دارین ازاینکه به من سر زدین خوشحال شدم امیدوارم بتونم بازم از مطالبتون استفاده کنم .موفق باشین

فاطمه سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:46

من دوسش دارم ولی......

فاطمه سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:47 http://lonely-sea.blogsky.com/

آدرس وبمو یادم رفته بود بنویسم...
سبز باشی دوست عزیز...

مرسی که اومدی

خواهش میکنم فاطمه جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد