♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

تو راس میگی

امــــ ــشب میخوای بری بدون من
خیـــ ـــسه ...چشای نیمه جون من
حــــ ـرفام نمیشه باورت ....
چه کار کنم خدایا
راحـ ـت داری میری که بشکنم....
عشقم
بذار نگات کنم یکم ،شایـ ــد با هم بمونه دستای ما
به جون تو دیگه نفس نمونده واسه من
نرو تو هم دیگه دلم رو نشکن
 دلم جلو چشات داره میمیره
نگام نکن بذار دلم بمونه رو پاهاش
فقط یه ذره آخه مهربون باش
خداااااااااااا ببین چه جوری داره میره
آره...... تو راس میگی که بد شدم
آروم میگی که جون به لب شد
امشـــ ـــب
بمون اگه بری چیزی درست نمیشه
ساده نمیشه بی خبر بری عشقم
بگو نمیشه بگذری تو ازم
بگو کنارمی همیشه
توروخدا ببین چه حالیم
نگو که میری
دلم میخواد که دستمو بگیری
نرو بدون تو شکنجه میشم
پیشم بمون دیگه چیزی نمیگم آخریشه
کسی واسم شبیه تو نمیشه
بمون الهی من واست بمیرم

نظرات 2 + ارسال نظر
ali دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:35 http://funnywebsite.ir

سلام .امید وارم سال پر برکتی رو پشت سر بگذاری من می خوام یک پیشنهاد عالی رو درزمینه کسب درآمد بهت کنم . این سایت با بیش از 650000نفر کابر یکی از بهترین سیستم های کسب درآمد ایران میباد فقظ با 10 دقیقه کار در روز درآمدی 30 الی 40 هزار تومان در روز کسب می کنی من هم اولش فکر کردم دارن خالی می بافن ولی بعد که رفتم دیدم کارش هم خیلی سخت نیس فقط کافیس رو لینک زیر کلیک کنید. http://parspa.com/?q=regnuser&moref=aliseydali

ملیکا دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:36 http://arenashop.ir/page/link


سلام گلم خوبی؟
چه وبلاگ قشنگی چه قالب خوشتلی میای با من تبادل لینک کنی؟

اره گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد