♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

سلـــــــامــــــــــــــــــــ

سلام دوست جونیامـــــــــ ــــــــــ

من اومدمــــــــ ــــــــــ

چه طورین؟

هومــــــــ ــــــــــ؟

خوبیـــــ ـــــــــــ؟

سمیرا هم خوبه امتحان پایان ترمم شروع شده دارم مث چی میخونم

ببخشید اگه دیر به دیر میام پست میذارم اما به همتون سر میزنم........

راستی قابل توجه آقاپسلای محترم........مرسی که باهام همدردی میکنید اما اینو بگم که من تنها نیستم و خدا جونمو دارم.......

لطفا pm خصوصی نذارین

ببخشید عصبانی شدم

و از این وضعم خیلیم راضیم.......اوهومــــــ ــــــــ

سمیرا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد