♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟
  دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟
 
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو 
زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟
 
 *دوستت دارم* - همین ! – این راز پنهانی 
از نگاه ساکتم پیداست ، می دانی؟  
 
عشق من ! – بی هیچ تردیدی – بمان با من 
عشق یک مفهوم بی « اما» ست ، می دانی؟


این عکسو خودم درست کردم.....عاشق متنشم



نظرات 1 + ارسال نظر
اسلیپک چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:06 http://www.sleepak.blogsky.com/

عکست با متنش با معنی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد