♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

منو ببخش

منو ببخش...

منو ببخش خوب من...

اگه دائم از دلتنگیام حرف زدم ولی فراموش کردم بگم دوست داشتنت چقدر قلبمو آروم می کنه...

اگه گفتم اشکام مهمون همیشگی چشمام هستن ولی نگفتم روشنی دلمو از همین اشکا دارم...

اگه از درد دوری گفتم ولی یادم رفت بگم تحمل دوری به امید دیدار یار چقدر شیرینه ...

اگه از تنهاییام گلایه کردم ولی نگفتم تنهایی چقدر میتونه آدمو به خدا نزدیک کنه...

اگه از پاییز جدایی حرف زدم ولی نگفتم که گل عشقت قلبمو برای همیشه بهاری کرده...

اگه گفتم چرا دستامون از هم جداست ولی نگفتم پیوند دلامون جداشدنی نیست...

اگه گفتم از ندیدن چشای مهربونت بیقرارم ولی نگفتم تصویر زیبای تو در ذهنم بهم آرامش میده..

اگه ناله کردم که چرا هوای نفس هامون یکی نیست ولی شکر نکردم که هنوز هم به هوای هم نفس می کشیم..

اگه از تلخی و سختی و درد گفتم ولی نگفتم همین سختیاست که به زندگی ارزش میده...

خوب من

دوستت دارم

و محبت تو رو با تمام دنیا عوض نمی کنم
نظرات 2 + ارسال نظر
Ni mA چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 http://darkknight.blogsky.com

....

رویا چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:42 http://nafasetala.blogsky.com

سلام عزیزم خیلی قشنگه وبلاگت
به وبلاگ منم سر بزنی خوشحال میشم
منتظرممممممممممممما
راستی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد