♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

♥♥♥ دلنوشته های سمیرا ♥♥♥

از בل نوشتـ ـہ هایمـــــ ساבه نگـــــذر بـ ـہ یاב בاشتـ ـہ باشـــــ این בل نوشتـ ـہ ها را یکـــــ« בل »نوشتـ ـہ

با من بمان ...

همیشه با من بمان
هیچکس عاشقانه تر از من
نمی تواند
تو را بسراید
.
.
.
در تمام لحظه هایم

تومالکـــ احساس منــی!!

تـومالڪ تمـامِ احساسَم هـستی
تـــمامِ عشــــقمتمــــامِ اِحـــساسِ دسـت نخـــورده ام
ڪـــه حاضر نیســـتم
حتـــی ذرهــــ ای اَز آنــ را
بــا هیچکـس تقـسیم ڪنــم
با هیچـڪس جــــز تــــو .......
احســـاسم را با تــو تقســـیم نـــمی ڪنم بلـــڪه
آنــــ را به تــو تقدیــم می ڪنـــم ....
تمام عشـــقم را تمام احساســـم را ....
.

تکرار اسم تو

تکرارِ اسمـِ تو ایـטּ روزهـآ
حادثــه ی تکــرارﮮ زندگــی مـَטּ است ...
هیچ دیوانه اﮮ از ایـטּ همه تکرار ...
به اندازه ی مـَטּ ،
لذّتــ نخواهَد بـُرد !!

براے من

בلمـ میخواهـב کسے باشـב
«خوب» باشـב
«مهرباטּ » باشـב
« بس» باشـב
همه ے ایـטּ بودטּ هایش فقط براے مـــטּ باشـב
فقط براے مـــטּ ..نه براے دیگرے

فرهادٍ رویاهای شبانه ...

امشب شیرین تو تنهاست ....
نه دیوان حافظ آرامم می کند نه یاد آن چند خاطره ....
دلم کمی با تو بودن می خواهد ....
حتی اگر به اندازه چند لحظه قدم زدن در خیابان ...
حتی اگر به اندازه یک بار دست کشیدن میان موهات ...
شیرینم اما حاضرم برای همین چند لحظه فرهادوار تیشه به دست بگیرم...
برداشتن این کوه سخت است ...
اما ....
معجزه لبخند تو به من قدرت می دهد ....
فرهاد رویاهای شبانه ...
اینبار هم تو معجزه کن ...

آرامم

آرامم !
هم جنس ِ نگاهت ٬
هم رنگ ِ دستهایت !
گاه سرخ و گاه گاهی سبز ...
مهم نیست که شانه هایت پوشالی ست و آغوشت خیال ...
دستهایت اینجاست !
نگاهت ٬ صدایت ٬خنده ات !
دیگر چه میخواهم ؟
هیچ !!
دستهایت را در دستهایم جا گذاشته ای !
نگاهت را در نگاهم
 و خیالت را در خیالم ...
و من ٬ آرامم !
آرام تر از همیشه...

کم دارمت ...

کم دارمت ...
بعضی ها را هر چقدر هم که بخواهی،
"تمام" نمی شوند ...
همش به آغوششان بدهکار می مانی!
حضورشان "گرم" است،سکوتشان خالی می کند دل آدم را
آرامشِ صدایشان را کم می آوری !
هر دم،هر لحظه "کم" می آوریشان
آخ که چقـــــــدر کم دارمت ......

خدای عاشقی ..

بگذار عالم بداند
من ذره ذره ذرات جهان را
جایگزین کسی کرده ام
که هیچ چیز جایش را نمیگیرد!
آخر او ...!
خدای عاشقی های من است!
مگر کسی می تواند جای خدا را بگیرد.........؟

هرگز!

"دوستت دارم" را
در دستانم می‌چرخانم
از این دست به آن دست.
پس چرا
هر وقت می‌خواهم
به دستت بدهم نیستی؟
چرا اینجا نیستی
تا "دوستت دارم" را
از جنس خاک کنم،
از جنس تنم،
و با بوسه بپوشانمش بر تنت؟
بگذار "دوستت دارم" را
از جنس نگاه کنم
از جنس چشمانم

و تا صبح به نفس‌های تو بدوزم.

     عباس معروفی

باید کسی را پیدا کنم که ...

باید کسی را پیدا کنم که ...

دوستم داشته باشد....

آنـقـدر کـه یـکــــی از ایـن شـب هـای لـعـــنـتـــــــی

آغـوشـــش را بـرای مـن و یـک دنـیـا خـسـتــــگـی ام بـگـشــــایـد
هـیـــــچ نـگـویـد .
هـیـــــچ نـپـرسـد .
فـقـــــط مـرا در آغـوش بـگـیـرد
بـعـد هـمـانـجـا بـمـیــرم
تـا نـبـیـنـم روزهـای آیـنــده را
روزهـایـی کـه دروغ مـی گـویـد
روزهـایـی کـه دیـگـر دوسـتـم نـدارد
روزهـایـی کـه دیـگـر مـــرا در آغـوش نـمـی ـگـیـرد
روزهـایـی کـه عـاشـق دیـگـری مـی شـود…

باید کسی را پیدا کنم

عجب از من ...

مرا زمانی از دست دادی
که میان روزمرگی هایت گم شده بودی
و تو فرصت آن را نداشتی
که دلتنگم باشی
عجب از من!
تمام دل مشغولی ام تو بودی…
تمامی دقایقم با تو می گذشت
اما حتی در لابه لای دفتر خاطراتت هم نبــــــــــــودم

هرگز دوباره مرا نخواهی یاقت ...

ریسمان پاره را می‌توان دوباره گره زد

شاید ما دوباره همدیگر را دیدار کنی

دوباره دوام می‌آورد
اما هرچه باشد ریسمان پاره‌ای است ...
اما در آن‌جا که ترکم کردی
هرگز دوباره مرا نخواهی یافت ….!

بـﮧ مــَטּ نـَخـنـב ..

چـــرآ نــگآه مـے کـُنــے ؟

تنــهــآ نـَבیـבه اے ؟

بـﮧ مــَטּ نـَخـنـב ..

مــטּ هَـمـ روزگـآرے

عـَزیــز בلــ کــَســـے بـــوבمــ


من همونی ام که

من همونی ام که برای موندنت، ضجه زدم، التماس کردم و
تـــــــــــــــــــو
خیلی راحت
.
.
.
راهتو کشیدی و رفتی و گفتی: "آرامشت تو دنیا برام مهمترین و با ارزشترینه، پس میرم؛ حیف که ..."

برای همیشه داشتنت،نماز آیات میخوانم، ماه من....


سلـــــــامــــــــــــــــــــ

سلام دوست جونیامـــــــــ ــــــــــ

من اومدمــــــــ ــــــــــ

چه طورین؟

هومــــــــ ــــــــــ؟

خوبیـــــ ـــــــــــ؟

سمیرا هم خوبه امتحان پایان ترمم شروع شده دارم مث چی میخونم

ببخشید اگه دیر به دیر میام پست میذارم اما به همتون سر میزنم........

راستی قابل توجه آقاپسلای محترم........مرسی که باهام همدردی میکنید اما اینو بگم که من تنها نیستم و خدا جونمو دارم.......

لطفا pm خصوصی نذارین

ببخشید عصبانی شدم

و از این وضعم خیلیم راضیم.......اوهومــــــ ــــــــ

سمیرا